Sunday 2 April 2017

Monika Szafran - our new Guest Designer!


Witajcie!
Czas poznać naszą nową utalentowaną Gościnną Projektantkę - Monikę Szafran. Oto co Monika powiedziała nam o sobie:

Hello!
It's time to meet our new talented Guest Designer - Monika Szafran. Here's what Monika told us about herself: 


>>> <<<


Cześć! Nazywam się Monika Szafran i bardzo się cieszę, że mogę gościć na blogu 13arts! Uwielbiam mixed media, chlapania, tekstury i tworzyć coś z niczego :)
Scrapbooking jest moją pasją i muszę tworzyć, by rozładowywać emocje i móc wyrazić siebie:) w moich pracach nie lubię chaosu, dlatego nawet jak mieszam różne style, techniki czy media jest to zawsze na swój sposób... zaplanowane – nawet jak na to nie wygląda :P
najbardziej uwielbiam miętowe i turkusowe mgiełki 13arts – co pewnie niebawem zobaczycie w moich pracach ;)
ale nie dzisiaj!

hello! I'm Monika Szafran and I'm so happy to be the guest of 13arts blog! I love mixed media, splashing, textures and creating something from nothing :)
scrapbooking is my passion and I have to create because this is my way to relieve emotions and express myself :)
i don't like chaos in my work, so even when I'm mixing techniques and media it's always in my own way... planned - even it doesn't look like that :P
especially I love mint and turquoise mist by 13arts - what you can probably will see in my works ;)
but not today!


Na dzisiaj przygotowałam notes w słonecznych kolorach dla mojej przyjaciółki!
Today I prepared notebook for my friend in sunny colors!


Zainspirowała mnie kolekcja 'Aria Story', do zrobienia tła użyłam ścinków różnych papierków, stron starych książek oraz kawałków papieru "Street's rhythm", niektóre z nich pomalowałam przeźroczystym gesso, inne białym... i wtedy wreszcie mogłam wziąć się za chlapanie różnymi odcieniami żółtych mgiełek!
I was inspired by 'Aria Story collection. In the background I used some piece of different papers, some pages of old books and pieces of "Street's rhythm", some of them I painted with clear gesso, some with white gesso... and then I could start splashing with diffrent kinds of yellow mist!



Bardzo lubię używać naklejek z przeźroczystym tłem, bo idealnie pasują do każdej pracy
I really like using clear stickers, because they fits perfectly in any kind of work.


Na koniec użyłam jeszcze białego gessa do podkreślenia tekstur i chlapnęłam trochę czarnym tuszem
At the end I used white gesso to accent texture and I did some splash with black ink.

Mam nadzieję, że mojej przyjaciółce się spodoba!
I hope my friend will like it!


Lista produktów/Product List:



>>> <<<

Dziękujemy Moniko za Twój piękny projekt! 
Thank you Monika for your beautiful project! 


No comments:

Post a Comment