Sunday 4 December 2016

Our New Guest Designer- Irena Rysa Maciąg



Witajcie! Czas by przedstawić naszą pierwsza nową Gościnną Projektantkę. Irena Maciąg przygotowała dla Was piękne kartki.
Hello! It's time to introduce you to our first new Guest Desinger - Irena Maciąg. Irena made some beautiful cards for you

***

Irena Rysa Maciąg


Mam na imię Irena. Chwilowo mieszkam w Brukseli. 
Z wykształcenia jestem malarką i pedagogiem artystycznym, ale odkąd urodziłam córeczki, farby olejne poszły w odstawkę(choć powoli mnie kusi, żeby znów po nie sięgnąć). Zastąpiły je papiery, kleje i nożyczki. Bez tworzenia nie potrafię żyć, wpisało się na stałe w moją codzienność. Zaczęło się, jak to często bywa, od kartek. Małymi kroczkami próbując różnych form , technik i materiałów kształtowałam swój styl. Obecnie największą radość sprawia mi komponowanie layoutów. Lubię warstwy, zabawy z mediami i kolorem. Nie boję się eksperymentów, nietypowych form ani wprowadzania nowych rozwiązań.


My real name is Irena. I live in Brussels.
I am graduated as a painter and art an teacher. When I gave a birth to my daughter I put my paints aside and met scrapbooking. Paper art became an integral part of my every single day. I started from cards and now I love making layouts with lot of layers, mixmedia and full of colors. I like exploring new forms, technics and ways to create my little art.

***

Zimno, zimno, ciepło!
Z czym Wam się kojarzą święta? Z ciepłem kominka czy z mrozem za oknem?
What is your first thought about Christmas? Warm fireplace and frost outside the window?


Dla uciekających przed zimnem mam kartki świąteczne w ciepłych kolorach. 
Królują na nich czerwienie, żółcienie i sporo złota i miedzianego brokatu:
For those who are running away from cold, I have Christmas cards in warm 
colors. There are red, yellow and with a lot of gold and copper glitter.
(zdjęcie)



Dla tych, którzy lubią mróz i zabawę na śniegu proponuję błyszczące 
kartki w chłodnych odcieniach:
For those who like cold and fun on snow I can offer shiny cards in cold 
colors.




Kartki powstały z dwóch arkuszy z kolekcji Aria Story: Street's rhythm i 
Notes and thoughts.
Delikatne kolory tych papierów stały się idealnym tłem dla bardzo 
kolorowych kompozycji.
Papiery zagruntowałam Gesso Clear, a następnie pochlapałam dużą ilością 
mgiełek i tuszy.
Do tego wystarczyło dodać odrobinę brokatowych wycinanek i kwiaty z 
kalki technicznej.
Cards are made from two sheets of Aria Story collection: Street's rhythm 
and Notes and thoughts.
Delicate colors become ideal background for very colourful compositions.
I based pappers with Gesso Clear and that I put a lot of mist and ink. 
Than It was enough to add a little bit of glittered scrapes and flowers 
from tracing paper

Materiały/materials:

Ayeda link: Yellow Lihht, bronze glitter, gold, silver
Ayeda paint: yelow amber, turquise
Aria story: Papier Street's rhythm i Notes and thoughts.
Ayeda mist: chalk dirty pink, chalk ultramarine, pastel lime, chalk turquise
Gesso clear

***

Dziękujemy Ireno za Twoją pierwszą inspirację. Już nie możemy się doczekać kolejnych. 
Thank you Irena for your beautiful first inspiration. We can't wait the next one. 

3 comments:

  1. Wow. Piękna inspiracja :)
    Kartki są cudne. Tak podobne ale w innej kolorystyce, tak odmienne.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne prace! Mistrzostwo. Irenę "poznałam" niedawno, ale lubię zaglądać na jej bloga i podziwiać jej technikę. Niesamowite wyczucie. :)

    ReplyDelete