Friday 18 July 2014

Butterflies Kisses by Agnieszka Bellaidea

Hi!
It's Bellaidea again with a new project without...blue .
I had an desire to use some nice color combo with a strong contrast so yellow and black was just perfect for me.
Dzis wita Was ponownie Bellaidea z nowym projektem bez uzycia turkusowych mgielek...
Mialam ochote na ciekawe zestawienie kolorystyczne i mocny kontrast wiec zolty i czarny razem wydaly mi sie idealne.



The photo of my daughter in yellow dress , flowers  and sun's reflection in her hair was a base for my design.
As you can see I used new chipboards and painted them in black.
By now I am addicted to new stencils, good thing it's a good quality product and I can use it over and over.

Zdjecie mojej corki w zoltej sukience, kwiatkami i sloneczna poswiata we wlosach bylo baza mojego design. Jak widzieci uzylam tu nowych tekturek i pomalowalam je na czarno.
Obecnie jestem juz uzalezniona od najnowszych masek i ciesze sie ze sa tak dobrej jakosci bo moge je uzywac na okraglo.

There are also some hand made stitches in yellow, stamping in black and lovely bling from 13 arts.

Krzyzyki wyszywalam na zolto , do stempli uzylam tuszu w kolorze czarnym a siwcidelka oczywiscie tez pochodza z 13 arts.




Thank you so much for looking , I can only hope you will like my page.

Dziekuje za odwiedziny i mam nadzieje ze spodobala sie Wam dzis moja praca.


Maska-Stencil "Fly away" LovePapier "Fleeting moments

Tekturka /Chipboard Big Words

No comments:

Post a Comment