Monday 24 March 2014

Layout in gold by Dorota Dołęga

W ostatnim tygodniu udało mi się przylecieć na chwilę do Polski i odwiedzić rodzinne miasto. Spędziłam wspaniały i bardzo twórczy wieczór w towarzystwie właścicielki 13arts, Aidy, i miałam okazję pracować z pełną (tak! :)) gamą produktów 13arts. Zdecydowałam się porzucić na chwilę ukochane błękity i spróbować kolorów, których nigdy wcześniej nie używałam. Muszę przyznać, że zakochałam się w złotej mgiełce i brokatowej farbce, choć na początku trochę się ich obawiałam.
Last week I took a trip to Poland to visit my hometown and meet with my friends and family. I've spent a wonderful, creative evening with the owner of 13arts, Aida, and had an opportunity to work with the full range (yes! :)) of 13arts products. So I've decided to take a step out of my comfort zone and try some colours I've never used before. I must admit that I totally fell in love with golden mist and glitter paint!


Aby stworzyć fakturę, użyłam maski ze wzorem plastra miodu - maski 13arts są dużo grubsze niż pozostałe maski, których miałam okazję używać, efekt jest naprawdę bardzo ciekawy:
I've created this rich texture with honeycomb mask - 13arts masks are thicker than all the other masks I've used and the result is really cool!



Złota farba z brokatem świetnie kontrastuje z kryjącymi pastelowymi mgiełkami i jest mocnym akcentem tego layoutu:
Golden glitter paint gives a strong accent and contrasts opaque pastel mists I've used for background:


Jestem pewna, że złoto będzie teraz częściej gościć na moich pracach :)
I'm sure that now I'm going to use gold more often!

Użyte materiały/Materials used:

Dziękuję za wizytę na blogu 13arts! Pozdrawiam serdecznie,
Thank you for visiting 13arts blog! Best regards,

Dorota Dołęga



3 comments: