Saturday 26 December 2015

Christmas bauble by Marta

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać świąteczną bombkę, którą ostatnio zrobiłam. Moją inspiracją były piękne >>>butelki i szkatułki<<< autorstwa naszej utalentowanej Edukatorki - Olgi Heldwein. Jestem szczęśliwą posiadaczką kilku z jej niesamowitych prac, a dodatkowo Olga była tak miła, że zdradziła mi kilka swoich technik. Jedną z nich zdecydowałam się przetestować na mojej bombce. 

Hello! 
Today I'd like to show you a Christmas tree ornament which I made recently. My inspiration was amazing >>>bottles and chests<<< made by our wonderful and talented Educator- Olga Heldwein. I'm lucky to have some of her beautiful projects at home, and she also was so nice to show me some tricks how did she make them. I decided to try one of this technique and create my bauble. 




A oto jak się prezentuje na choince:
And here's how does it look on Christmas tree:



 13@rts products used:




2 comments: