Wednesday 7 August 2013

Impresji moich ciąg dalszy

Witajcie Kochani
Wybaczcie, że znów zanudzam moimi wpisami do Impression booka, ale nie potrafiłam w tym skwarze zrobić nic innego.
Zaczęło się delikatnie, trochę kobieco a skończyło na wielkim chlapaniu. Chciałam w ten sposób wyrazić dyskomfort jaki odczuwałam podczas tworzenia. Oczywiście wszystkiemu winne są te upały, które zabierają mi całą energię.

Tu wpis delikatny





I chlapany




Do wykonania wpisów użyłam;
Gesso
Mikrokulki szklane duże i małe
Tusz kreślarski
Tusz wodny - róż
Mgiełka kredowa - fuksja
Mgiełka perłowa green
Mgiełka perłowa orange
Mgiełka perłowa yellow
Papier Only for girls
Papier Słodko-gorzka miłość
Naklejki "All is love"

Pozdrawiam  

3 comments:

  1. Nie zanudzasz wpisami- czegoś się od Ciebie uczę (powoli się uczę, powoli)- może kiedyś sama się pochwalę na blogu?... :)

    ReplyDelete
  2. Obie prace cudne! A upały na pewno niedługo się skończą...

    ReplyDelete
  3. oba wpisy super, ale zdecydowanie ten pierwszy jak dla mnie nr 1 - jest wspaniały!

    ReplyDelete